Всі умови гарантії відповідають вимогам Закону України «Про захист прав споживачів», Правилам продажу непродовольчих товарів, затвердженим наказом МЗЕЗТ України, та іншим нормативним документам (ГОСТ, ДСТУ), у відповідності до яких:
1. Продавець приймає претензії щодо якості взуття за наявності товарного чеку та збереженні упаковки протягом гарантійного строку у вигляді письмової заяви із зазначенням конкретних дефектів.
2.Незначні дефекти взуття, які можуть бути усунені продавцем без зниження його споживчих властивостей (відклейка декоративного ранту, розрив нитки на пришивній підошві, відрив фурнітури, відставання набійки, поломка замків-блискавок, відклеювання підошви та ін.), не є підставою для повернення коштів та обміну взуття. Такі дефекти усуваються шляхом ремонту.
3. Гарантія не поширюється:
-На механічні та хімічні пошкодження товару;
-На ушкодження дрібних деталей (устілки, шнурки, набійки, змінні деталі-фурнітура);
- При спробі ремонту ким-небудь, крім виробника (продавця);
- На уцінене взуття у звʼязку з частковою втратою якості чи з очевидними дефектами, на які було вказано при покупці;
- На товар, деформований в результаті неправильного носіння, сушіння, пошкодження внаслідок впливу хімічних речовин, плями на взутті, що виникають при носінні його у вологу погоду, і з іншими дефектами, які виникли з вини покупця.
Гарантійний строк - це строк протягом якого виробник (продавець) бере на себе зобовʼязання безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції.
Строк служби - календарний строк використання продукції за призначенням, протягом якого виробник гарантує її безпеку та несе відповідальність за істотні недоліки, що виникли з
його вини.
Строк служби дорівнює гарантійному строку. На взуття гарантійний строк обчислюється з дня продажу через роздрібну мережу чи з початку сезону: Зимовий сезон - з 15 листопада по 15
березня.